Frukost

 
 
Mina frysta hallon var tyvärr slut så fick ta marmelad istället. Gillar inte att ha socker och sött till frukosten, men detta var okej ändå! Nu lär jag i alla fall vara proppmätt i ganska många timmar :)



Mums :D

2015-03-08 // 12:26:53

sv: Så många fina kommentarer från dig :) Hur ska jag lyckas svara på allt?!

Tråkigt att höra om din ångest och om din mamma. Kan inte föreställa mig vad du gått igenom :( Men jag tycker absolut att du ska söka hjälp om du känner att ångesten blir för jobbig. Jag förstår att det kan skapa ångest i sig att prata om det, men jag lovar att det kommer löna sig!

Balsammetoden är helt klart värt att börja med :) Det passar inte alla, men de flesta! Jag har hållt på i ungefär en och en halv månad nu och håret har vant sig ganska bra tycker jag. Misstaget jag verkar göra är att använda för mycket vårdande balsam, koksolja och leave in, så att det liksom tynger ner håret och gör det flottigt tidigare. I hårbotten är det dock hur rent som helst och jag börjar komma närmare att tvätta det en gång i veckan som jag gjort tidigare!

Tack för alla gulliga ord :* Kram på dig!

2015-03-08 // 13:52:07

Ser så gott ut!

Svar: Tack, det var det också :)
Whatsername

2015-03-08 // 19:51:02

Men åh sicken härlig frukost! :D

Svar: Ja hade inte sagt nej till att äta den varje morgon :3
Whatsername

2015-03-08 // 20:07:01

mums va gott!!

Svar: Ja det var det verkligen!
Whatsername

2015-03-08 // 21:07:46

gott!

2015-03-12 // 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback