Fredagsmys

Översta bilden är egentligen från ett tidigare tillfälle när Olle och jag käkade hamburgare, men de burgarna som pappa och jag mumsade i oss ikväll såg minst lika goda ut!
Hjälpte pappa att räfsa lite löv och pinnar i trädgården när jag kom hit, sen åkte vi och handlade, åt och nu sitter vi bänkade i soffan framför Skavlan. Sotis ligger och snarkar och fiser brevid mig (luktar förjälvigt) och jag slurpar på lite läskeblask :)
 
På tal om Sotis, ni kanske kommer ihåg att han ramlade ner från min balkong i somras och var borta i nästan 3 månader. När han hittades så var han bara skinn och ben, har aldrig känt på ett så magert djur i hela mitt liv. Det var så sjukt äckligt! När han väl hittades så gick han upp i vikt snabbt och blev fin i pälsen igen, och nu är han gamla vanliga tjocka Sotis igen :) Och nästa vecka kommer han ner och bor hos oss i 2 veckor! Men denna gången kommer han inte gå vilse utanför lägenheten :p 15 år gammal blir gubbstrutten i år!
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback