Snö

Idag har jag pysslat i stallet, ridit en lugn tur och sen kommit hem och totaldäckat. Är så otroligt orkeslös och har ingen energi alls. Men ska ändå försöka måla lite ikväll, allt blir lite bättre då :)

Bjuder på två mysiga bilder från idag. Synd att det är så dålig kamera på mobilen, för det var så himla fint med helt vitt på grenarna. Det var soligt och jättefint ljus på förmiddagen, men när jag skulle rida så blev det såklart grått och tråkigt. Typiskt!






Guud jag längtar så mycket efter mitt eget hem och lägenhet med plats att sitta och teckna och måla på. Verkligen en fantastisk verklighetsflykt ^^

Svar: Ja det är underbart! Perfekt nu när jag har mitt egna lilla rum till det också så jag kan sitta helt ifred tillsammans med mina katter :3
Whatsername

2015-01-22 // 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback