Nya målargrejer

När vi var i Göteborg så inhandlades det bland annat papper för markers (Har använt vanligt skisspapper innan, vilket har gjort att pennorna har blödit ut ganska mycket. Jäkligt irriterande.) och lite nya Promarkers! Tre av färgerna hade jag sedan innan, men de har torkat/tagit slut så behövde nya. Köpte även en helt ny som inte alls såg ut som jag trodde den skulle göra när jag testade den hemma, men som är fin ändå.
Är ensam hemma med katterna ikväll medans Olle är iväg på annat, så jag har passat på att kladda lite. Är väldigt nöjd med mina nya grejer, väntar bara på att lusten och inspirationen till att måla någonting ska komma så jag kan börja på mitt nästa mästerverk, haha! :D
 
Bästa målarsällskapet!
Måste fixa någon bra förvaring till mina pennor, så himla otympligt att ha massa plastförpackningar nu när det börjar bli ganska många pennor..



Promarkers är lugnt de bästa tuschpennorna enligt mig. H imla synd att de är så dyra dock :/

Svar: Ja, de är helt underbara! Eller hur, så fort man vill ha några färger så är man direkt uppe i några hundra. Det suger "/
Whatsername

2015-01-04 // 01:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback