Lördag

Tog en härlig sovmorgon idag och åkte sen till stallet för att fixa Prins utrustning och busa lite med gosepellen i solskenet i paddocken. Det blåste jäkligt kallt, men annars var det ju riktig vårkänsla i luften :) Prins var duktig som vanligt, och det blev även lite glädjeskutt här och där.

Ska strax iväg och handla, väldigt intressant. Har just nu typ tomt med mat hemma, har skjutit upp den där biten med att handla i typ en vecka..så drygt när man måste åka 2-4 mil enkel väg för att komma till någon större mataffär. Men nu jäklar ska det plockas ihop en stor jäkla kundvagn för minst tusen spänn, och sen ska jag käka tills jag storknar. Möms! Bra lördag det här.












Jag älskar att storhandla haha :D Bara plocka på sig grejer!

Svar: Haha eller hur! Och att laga mat med ett knökfullt kylskåp, inga begränsningar liksom ;)
Whatsername

2015-01-18 // 10:36:23

Åh så fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Whatsername

2015-01-18 // 11:07:56

Söt :D

Svar: Visst är han? :)
Whatsername

2015-01-18 // 20:34:24

så gott :D


- Glöm inte att delta i min Veckans Blogg tävling "Blog of the week" Vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka" <3

http://aschmandas.devote.se/blogs/29617092/winner--blog-of-the-week-2.htm#WriteComment

2015-01-19 // 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback