Hurtbulle

Fy tusan vad jag känner mig duktig! Mockade som sagt till alla 14 hästar idag, gjorde lite squats under tiden som jag fixade med vattnet. Var sedan ute och red i en timme, och har nu på kvällen varit ute och sprungit! Har inte varit ute på hur länge som helst och trodde att jag inte skulle orka mer än max någon kilometer i taget. Men jag orkade 3 km i sträck, plus ytterligare 1,5 km lite senare. Så det blev sammanlagt 4,5 km jogg och ca 2,5 km powerwalk :) Känns jävligt gött och hoppas jag börjar komma ut lite oftare framöver!
 
Nu ska jag läsa ikapp inlägg på Bloglovin', tidsinställa lite inlägg, och sen sätta mig och tokrensa min mobil. På bara kamerarullen har jag 4500 bilder, och sen massa annat bröte i massa andra mappar. Ska även rensa bort appar jag inte använder, fixa alla uppdateringar osv. Min mobil har krånglat som tusan det senaste, ska se om detta löser problemet.
 
Haha, vad väljer man för bild till det här inlägget då? Festbilder kanske. Fest är kul!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback