Hemma

Babblat och spelat Yatzy med min sockersmula Emma i 5 timmar. Efter 4 timmar fick jag ett eget rum (flojdigt), så sista timmen kunde vi sitta vid ett metallbord istället för att spela på mobilerna :p

5 timmars väntetid för ingenting. Känner mig som världens mest korkade människa som gjorde som alla har sagt till mig att göra i 2 månader och tog min fylliga stjärt till akuten. Vad gör man inte när man känner sig totalt ignorerad och vill ha hjälp? Det är inte kul att ha en knöl som varje dag trycker jävligt obehagligt mot strupen, och samtidigt stå i en svinlång kö för att få den punkterad.
Läkaren på akuten tyckte i alla fall att läkaren jag gått till innan var inkompetent och att jag borde byta vårdcentral eftersom jag inte har hört någonting angående senaste blodprovet. Vilket jag håller med om. Ska ringa dem imorgon och morra lite, tycker inte att det är okej att de bara skiter i mig. Jag ringde ju inte direkt för skojs skull när den hade växt, utan var ju orolig att det var någonting.

Nej, nu ska jag släppa det ett tag! Förlåt för att jag spyr ut tråkiga inlägg, ska försöka göra det lite roligare imorgon :)

Pöss och godnatt!




Jag hade också bytt vårdcentral! Vet inte hur många du har att tillgå där du bor men det kan förändra sååå mycket!

Svar: Inte så jättemånga tyvärr, och nu har jag varit bortskämd med vårdcentralen nästan på andra sidan gatan. Om jag ska byta så ligger närmsta typ 2 mil bort, så det är ju himla bekvämt att ha den så nära som jag har det nu. Men absolut inte värt att gå till den längre!
Ja, jag hoppas verkligen att det kommer göra skillnad för känner mig så himla dåligt och respektlöst bemött. :/
Whatsername

2015-01-20 // 08:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback