Fiskpaket

God morgon!
UH, är så jävla trött idag. Var uppe alldeles för sent inatt och letade och fixade bilder som ska upp på Facebook. Har knappt lagt upp någonting sen hösten 2013, tänkte att det kunde vara kul att ha det sparat där. Jag har liksom inte ens lagt upp de få bilderna jag tog under Sweden Rock 2014?! Katastrof!
Mellan allt bildfixande så testade jag att laga något jag aldrig har gjort själv innan, nämligen torskfilé i foliepaket. Och det blev ju hur gott som helst, så det lär nog hamna på karlsloks önskelista några gånger framöver :) 

Idag är det förresten inte vilken måndag som helst, utan det är nämligen min fina och underbara sambos födelsedag! Halvvägs till 50 nu :p så kväll ska jag laga massa god mat (blir en jäkla matblogg av det här) medans han ligger på sofflocket och pillar naveln. Precis som man ska göra när man fyller 25!










Får gratulera din sambo på födelsedagen, det är så kul med födelsedagar. :D

Svar: Haha, han tackar säkert :) Ja det är det verkligen!
Whatsername

2015-01-27 // 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback