Dotwork

God morgon!
Ska släppa ut hästarna idag så är uppe tidigt och håller på att gäspa ihjäl míg. Var uppe och målade (läs: gjorde prickar) alldeles för länge inatt, vilket jag verkligen ångrar nu. Men när jag väl kommer in i ett sånt där "målar-mode" så känner jag att jag måste passa på att fortsätta måla för det är verkligen inte ofta som jag är på humlör för att göra det nuförtiden.
 
Jag blev i alla fall klar med prickandet igår och jag blev faktiskt ganska nöjd! Det var första gången som jag förökte mig på det här med dotwork, superkul :) Och det här lilla fåret Shaun ska upp på väggen framöver!
 
 
 
 



Wow den är jättefin! :D

Svar: Tack så mycket fina du!
Whatsername

2015-01-08 // 07:59:29

Så jävla duktig!

Svar: PÖSS! :*
Whatsername

2015-01-08 // 12:37:14

Så skillad du är!!!

Svar: Tack så mycket :)
Whatsername

2015-01-08 // 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback