Balsammetoden

Något som jag är sugen på att testa är balsammetoden. Främst pga att min hårbotten har varit väldigt torr i flera år, trots att jag har testat en hel serie olika schampon. Sen så det senaste halvåret så har mitt hår blivit så himla torrt i topparna/längderna. Mitt hår är otroligt slitstarkt, tex så var det ett år sen som jag klippte mig sist men jag har inga kluvna hårtoppar, trots att jag fönar, plattar, tuperar, färgar, har massvis med hårspray i, osv. Vilket egentligen är helt otroligt, och jag är nog ganska bortskämd som lyckas få såpass långt hår (det går till stjärtskåran nu) även fast jag rent ut sagt misshandlar det.
Emma länkade en video från BeautybyTherese, och hon hade några klipp där hon berättar om balsammetoden som jag tyckte var ganska bra, så jag tänkte att jag lägger upp dem här :)
 
 
 



Har du provat tresemmés? :) Finns på Coop i typ 1 liters flaskor för runt 70kr!

Svar: Om du menar schampot så har jag det :) gillade det i början när det var helt nytt, men inte alls längre hehe :p
Whatsername

2015-01-21 // 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback