Pysselhelg

God morgon!
Jag var och fick massage och behandling i ca 2 timmar igår eftermiddag/kväll (var även iväg i måndags) eftersom jag har haft så jäkla ont i ryggen. Antagligen har jag början på diskbråck (eller ryggskott, kommer inte ihåg vilket) plus att jag har en himla massa spänningar i nacke, axelpartiet och utmed hela ryggen som egentligen borde fått behandling för länge länge sen, så det var i grevens tid att jag fick detta gjort. Man vet ju inte när det kan smälla till.
Hur som helst. Var helt slut igår kväll när jag kom hem, så jag gick och la mig redan klockan 9. Hade lika gärna kunnat vara en timma tidigare, men fastnade framför datorn. Såååå, jag har varit vaken och pigg som en lärka sen klockan 6 imorse, haha! Har hunnit kolla på en jättefin soluppgång, pysslat ute på våran lilla balkong, kollat på naturprogram om Afrika (verkligen mitt drömresmål tillsammans med Island!), gjort ritningar, druckit 2 stora koppar te och gjort en färgglad lista på vad jag skulle vilja hinna med idag, vilket mest är städning. Man får ju passa på när man är gräsänka :p Lite senare ska jag iväg till stallet och rida ut en sväng. Hoppas vädret håller i sig tills dess, känns ju som vår ute! :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback