Washitejp

Någonting jag har velat skaffa länge nu är washitejp. Man kan göra väldigt mycket kul med den, men framförallt så vill jag ha eftersom den inte lämnar några märken på tapeten. Perfekt när man vill sätta upp bilder på väggen utan att lämna hål eller fläckar :) Så från och med nu så skippar jag ramarna i kattrummet och ska byta ut häftmassan bakom mina battisar till washitejp. Blir finfint det!
 
De rullarna jag har kommer från Gekås och är kanske inte de vackraste, men jag valde de som var mörkast och mest diskreta, haha.. får klicka hem lite finare från Panduro eller liknande framöver :)
 
 
 
 



Tycker det är fint med både ramar och washitejp ^^ Awesome att dekorera med också, om man gillar att papperspyssla!

2015-04-27 // 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback