Kattgödsel

God morgon!
Idag har jag haft en härlig sovmorgon. Bananpannkakan ligger nu i magen och jag sitter och lyssnar på metal. Går ju inte starta en dag på ett bättre sätt :)

Haha alltså, i morse..Jag gick upp en kort sväng innan Olle åkte till jobbet för jag kunde inte somna om efter att hans alarm hade gått osv. Då skulle han bara gå ut på balkongen och hämta en cigarettändare, och vem sitter då på balkongen och väntar? Jo, Kosmos! Stackarn hade råkat bli utestängd heeeela natten. Gissa vem som bara ville snutta och gosa resten av morgonen, haha.
Fast..det är någon som har grävt i min nyplanerade blomlåda. Så antagligen har han inte haft något annat val än att gå på toa i den. Hahaha, alltså jag orkar inte! Gör ju inget om han bara har pinkat i den, men om han har lagt en kotte så vill jag faktiskt inte att den ska ligga kvar. Så nu ska jag gå på bajs-jakt i blomlådan, sen ska jag lyssna in mig som tusan på årets Sweden Rock-playlist och få tummen ur och hänga blomlådan på utsidan av balkongen, dvs på andra sidan kattnätet.
 
Hur kan något så gott se så äckligt ut? Haha!
 



Hahahaha nä lilla katten :D

2015-04-22 // 11:48:20

Åhhh gah det där har hänt mig med så många gånger...! Det är ju hemskt D: xD

2015-04-22 // 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback