Jobb!

Den här helgen kunde verkligen inte börja bättre! Tidigare i veckan fick jag ett samtal från Varbergs kommun angående jobb inom äldreomsorgen. Vi bestämde att vi skulle träffas idag och prata lite, och poff så hade jag ett vikariat inom hemtjänsten! Jag börjar redan på måndag och har än så länge tills sista augusti, men det kommer med all sannorlikhet bli förlängt efter det :) Ni kan inte ana vilken jävla lättnad det här är! Det är verkligen inte kul att gå omkring med ständig ångest och en klump i magen pga att det inte nappar med jobb. Och så helt plötsligt bara det löser sig hur lätt som helst!
Så denna helgen ska jag bara ta det lugnt, fixa hemma och njuta av att inte göra någonting alls :)
 
 



Så himla göddigt - GRATTIS!

2015-04-25 // 09:53:51

Grattis till jobbet! :D Hoppas du kommer trivas!

2015-04-25 // 12:35:59

Grattis igen smulan :*

2015-04-25 // 15:34:47

Grattis, vad kul!! :D

2015-04-25 // 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback