In progress

Igår började jag att pricka på en liten döDSskalle som ska få pryda min väg när den blir klar. Än så länge är jag inte alls nöjd med den men jag kanske lyckas snygga till det.
 
 
 



Jättesnyggt! Du är duktig :)

sv: Ja men eller hur... Ena sidan av mig vill bara bilda familj, flytta till hus, hela köret NU NU NU. Andra sidan vill såklart hinna "leva" mer, kunna åka iväg på festivaler och resor utan större problem, satsa på bandet osv :)

Svar: Tusen tack! :)
Whatsername

2015-04-20 // 13:44:49

Äääh jag tycker du är helt fantastisk! Vilket tålamod!!

Svar: Åh tack söta du! Ja det krävs en jäkla massa tålamod ska jag säga, hahaha!
Whatsername

2015-04-20 // 15:28:36

SKITSNYGG JU! Fast vet hur det är, det är lätt att vara självkritisk. Ser alltid fel i mina egna teckningar.

2015-04-22 // 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback