Egentid

Igår kväll hade karlslok och jag en riktig myskväll med god mat och The Hobbit. Tyckte bättre om The Battle of The Five Armies nu när jag sig den för andra gången mot när vi såg den på bio. Självklart mer effektfullt på bio, men kunde ta åt mig av storyn mer denna gången. Hur som helst - väldigt bra och mysigt film! Hade gärna själv bott i en hobbithåla :)

Idag är Olle påväg till Halmstad med sina bröder för att kolla på fotboll så jag är ensam hemma tills ikväll. Har tänkt kolla på lite film, städa liteee, pyssla liteee, baka liteee. Kanske ta en promenad och norpa några fina grenar som jag kan ha inne. Imorgon är första dagen på nya jobbet :)






Låter som en bra söndag ^^

2015-04-26 // 13:39:55

Verkar ju vara en mysig dag. Jag kände nu att jag verkligen borde ta tag i att se den sista Hobbit-filmen... :P

2015-04-28 // 17:50:24

Så mysigt :)

2015-04-29 // 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback