What the fuck?!

Hahah alltså..det här är fan inte sant! Blä!
Håller just nu på och tvättar (lite sent kanske, ops..!), och nu för en stund sedan när jag var nere och bytte maskin så låg det en använd kondom på tvättstugegolvet! Vad i helvete?! Sist jag var där så låg det ingen jävla kådis där, har några alltså varit och pippat där under tiden som min tvätt har tvättats?! Tänk om jag hade råkat komma för tidigt och råkat komma på någon! Blääää! Vad är det här?! Känns jävligt skönt att vi flyttar snart xD








Eeeeeewww gross. Man kan iallafall städa upp efter sig om man ska vara sådär nasty... xD

Svar: Haha, eller hur! Ingen ordning på folk ;)
Whatsername

2014-09-24 // 23:53:32

Tror dock att det blir likadant i den andra tvättstugan ;) haha är trots allt Horred vi bor i...

Svar: Hahahha! Iofs :p
Whatsername

2014-09-25 // 16:34:03

Fyfan vad osmakligt gjort av dom.

Svar: Ja, riktigt jävla äckligt!
Whatsername

2014-09-26 // 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback