Wednesday Addams


Haha, råkade snubbla över den här bilden på insta. Ganska kul, för senast igår pratade jag med några om hur alla ser solbrända ut när de står bredvid mig och att jag hellre har mulet än stekande sol och 30 grader varmt. Blekfis året runt!

Kom hem tidigt idag och ska åka iväg och handla. Kul. Sen ska jag slänga mig på soffan och kolla på Addams Family Values. Väldigt skojsig film det där :)




Jag har också fixat ner den filmen och funderar på att se den! Så fort jag får tid, är mitt i krig med alla IKEA-möbler som ska monteras :P

Svar: Kolla på den samtidigt som du monterar möbler vettja :D
Whatsername

2014-09-10 // 13:32:24

Jag älskar också hösten. Jag blir bara deprimerad på sommaren.

Svar: Jaså? Jag älskar den höga friska luften på hösten, men gillar inte kyla, regn, gegga och blåst. Inte så kul att hålla på med hästar under vinterhalvåret, haha :(
Whatsername

2014-09-11 // 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback