Uppdatering på gång.

Sitter och kollar på Idol, läser bloggar och ska precis börja gå igenom alla miljarders bilder som tagits de senaste dagarna. Det har varit jäkligt dåligt med uppdatering här men inte pga jag inte har gjort någonting; har jättemycket att lägga upp men ingen tid till att lägga upp det, så tänkte offra denna kvällen till att fixa det. Såååå, nu ska jag sitta några timmar framöver och tidsinställa inlägg så det kommer upp grejer här i några dagar framöver :) 
 
Idag har jag för övrigt ridit SmaHildur för första gången! Hon är lite tittig och tycker att saker runt om kan vara ganska läskiga, men det gick okej ändå. Bara vi börjar lära känna varandra och jag hittar lite fler knappar på kommer det nog bli bra det här. På fredag så ska vi rida ut en liten sväng innan hon går på vila i 6-8 veckor.
 
Haha, känner att jag måste avsluta med den här gamla godingen. 2006?! Fan 8 år sen alltså..känns ju som att det var förra året.



Hahaha den där är så bra xD Den och den där fula tjejen som kommer in och skriker "fittan sticker fram!" är helt holarious.

Svar: Hahah åh älskar den! xD
Whatsername

2014-09-10 // 22:06:47

Henne minns jag! Undrar hur hon ser ut idag.

Svar: Hahha, hon ser ju säkert exakt likadan ut :p
Whatsername

2014-09-11 // 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback