Sur

Är ganska sur just nu.
Som jag skrivit 100 gånger tidigare så ska jag tävla i helgen, och eftersom Prins är ganska passtaktig i tölten så tar jag ibland hjälp av viktboots som gör att han blir lite mer fyrtaktig än tvåtaktig. De jag använder är dock för tunga för att få användas på tävling (280 gram), så i måndags morse beställde jag ett par Magic Boots 250 gram från Top Reiters hemsida. Jag har väntat och väntat på att få någon som helst bekräftelse på att de ska ha skickat iväg grejerna, på att jag ska hämta ut ett paket på ICA, etc osv. 
Nu när jag kollade min mail imorse så hade Top Reiter skickat ett mail igår kväll om att 250 gram tyvärr inte fanns i lager och att jag får vänta till slutet av september om jag ville ha dem. Jag kunde dock få 240 gram hemskickade istället om jag ville. Vilket kändes ganska värdelöst för mig eftersom jag inte kommer hinna få dem innan helgen ändå (well, duh!).
Jättesnällt att jag blev erbjuden ett annat liknande alternativ, men ska det verkligen ta 4,5 dyng för mig att få reda på det? Sen så stod det dessutom klart och tydligt på deras hemsida att 250 gram fanns i lager. SUCK. 
Som den surkärring jag är så passade jag på att skicka med lite konstruktiv kritik om att det hade varit bra att det står på hemsidan om den inte finns i lager...
 
OH WELL, ingen idé att sura. Även om det hade varit trevligt att få visa någonting annat än kamel-tölt så ska vi göra så gott vi kan och ha en rolig dag :)
 
 
 
Bilder från olika Jóhann-träningar. Tänk om man kunde ha en liten Jóhann sittandes på axeln hela tiden när man rider, vilken grej!
 



Lycka till! :)

Svar: Lite segt svar, men tack! :D
Whatsername

2014-09-19 // 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback