Snorpelle

Just nu har jag ungefär en miljon saker att tänka på och att göra, därför det inte kommit upp några inlägg här. Och självklart så tajmar en dunderförkylning nu när jag är så stressad, blir så irriterad. Mitt huvud känns som en stor, ömmande vattenballong som kan sprängas vilken sekund som helst, snoret rinner och orken existerar inte över huvud taget. 

Har mängder att göra inför flytten. Det ska packas, ringas, rensas, fixas och donas. Om exakt 2 veckor får vi nycklarna till den nya lägenheten, och jag har än sålänge bara hunnit packa 3 stycken lådor. Sen så är det massa fix både inför denna helgen då jag ska tävla, och nästa helg då jag åker över till Danmark och kollar på Lady Gaga tillsammans med min syster och Anna. Dessutom ska bilarna lappas ihop (och måste nog snart köpa 2 nya bilar..) och kulorna på Benjamin ska kapas. Skulle gjort det för ett halvår sedan, men har inte fått tummen ur. Men nu måste de bort, blir tokig på hans kärleksrop till alla flickor. Sorry grabben ;) 

Åkte hem tidigt idag och har bara legat på soffan och frusit. Försökte vila lite eftersom jag knappt sovit något inatt, men det gick sådär eftersom jag antingen fick en hostattack eller höll på att andas ner mitt egna snor. Mysigt. Så får helt enkelt göra lite nytta istället. Packa hade ju varit en bra idé. Får se hur mycket jag orkar.






Krya! Också lyckats dra på mig världens förkylning...

Svar: Tack! Usch vad jobbigt, krya på dig du också!
Whatsername

2014-09-17 // 16:23:48

Åh, hoppas du blir frisk snart! Så kul att ni snart ska flytta också :D längtar efter att se!

Svar: Inte blivit frisk än, men det är på bättringsvägen i alla fall :) iiiih jaaa! Längtar som sjutton! Ska försöka fixa bilder så snart det går ;)
Whatsername

2014-09-17 // 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback