God morgon

Sitter uppe i Falköping hemma hos pappa och myser med Benjamin i sängen. Var så himla trött igår så gick och la mig redan runt klockan tio, vilket resulterade i att jag vaknade klockan sju imorse. Till och med katterna undrade vafan jag gjorde uppe, haha!
Igår hade vi en riktig shoppingdag i Skövde. Kommer antagligen göra ett separat inlägg om det senare, men kan säga att jag gjorde ett superklipp på en ny kamera! Jag älskar den jag haft tidigare, fick den i julklapp för X antal år sedan. Men eftersom den har några år på nacken nu så är den inte alls lika bra som när den var sprillans, vilket är förståeligt men oerhört frustrerande. Så nu fick det bli en ny; en kompakt systemkamera som jag redan tycker väldigt mycket om. Så oerhört kul att kunna ta bra bilder och kunna utöka sina kunskaper lite när man inte bara har en kompaktkamera längre :)
 
Nog om det. Idag ska katterna och jag åka hem till Olle igen. Han var på Liseberg med några av sina syskon igår, så jag är jättespänd på att höra hur han tyckte att Helix var! Vi båda har sett jättemycket fram emot att åka den, men jag ville hellre hälsa på min käre far än att åka till Liseberg så jag får vänta :)
När jag kommer hem så ska jag försöka ta mig tid att rensa och formatera om min dator, det var på tok för längesen nu. Och så ska jag äntligen få tummen ur och fixa Photoshop. Har aldrig fått det med den här datorn så har inte använt det sedan jag hade min gamla. Katastrof :p
 
 



men oh, sweet med ny kamera!!

2014-09-07 // 10:21:18

...de där brallorna såg för övrigt förbaskat sköna ut!

2014-09-07 // 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback