Fortfarande tonåring!

Igår var tjejerna och jag på en tripp till Göteborg. Jag körde bil dit mitt i rusningstrafik typ, herregud säger jag bara..bönnera kommer till stan. Är SÅ glad att jag körde upp i lilla lilla Falköping och inte i Göteborg eller Stockholm, haha! Agnes pekade hit och dit vart jag skulle köra; "Den filen! Den filen! Rakt fram! Höööger! Följ efter den bilen! KÖÖÖÖR, det är grööönt!" hahaha! 

Anyways. Vi gick en snabbis till Shock och åkte sen vidare till Ed för att pierca oss! 
Jag gjorde en medusa, vilket jag har velat göra i typ 6 år. Lätt den smärtsammaste piercing jag gjort (industrial, tunga, septum, näsvinge, ta hål i öronen med säkerhetsnål), men som tur är så försvinner smärtan snabbt. Den har svullnat pyttelite under natten, men hoppas det inte blir värre än såhär. Annars får jag få omkring med ett fult duckface.
Hur som helt väldigt kul att jag gjort den eftersom jag velat ha den såpass länge :)

Efter att alla tre hade piercat sig så åkte vi och käkade supergod thaibuffé och gick sen på bio; Turrrrtles! Bra film :D Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles, Teenage Mutant Ninja Turtles, heroes in a half-shell, turtle power!

Nyvaken, gårdagens smink fortfarande på, allmänt sleten och sunkig.





Nya Turtles-filmen ser ju faktiskt rätt grym ut :)

Svar: Den var jättebra, se se se! :D
Whatsername

2014-09-13 // 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback