Egentid

Olle är iväg och spelar PS3 och dricker bärs med 3 av sina bröder, så jag är ensam hemma ikväll tillsammans med katterna. Så skönt att vara lite ensam emellanåt!
Har mått ganska dåligt idag också, så det går inte i många knop ikväll. Det blir till att tidsinställa lite inlägg och kolla/lyssna på Flight 666 som Olle köpte idag. Har annars bara kollat på den på Youtube, så det ska bli kul att se den på Blu-ray. Blir hur som helst en tidig kväll. Dels är jag svintrött, och dels har jag massor att göra imorgon. Förutom massa pyssel hemma så ska jag iväg och hämta hästtransporten, och sen åka till stallet och göra Prins tävlingsfin. Blir en rolig helg det här :)
 
 



Låter kul! Hoppas du får en bra helg :D

Svar: Tack! Hoppas du hade en fin helg :)
Whatsername

2014-09-20 // 00:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback