Bortskämd!

Mina katter är ganska bortskämda, speciellt Kosmos. Eller så är det bara han som är smart nog att fatta att om han ställer sig och tigger och kollar gulligt på mig (Bara på mig. Ingen idé med Olle, för honom får han inget av haha!) så kommer han garanterat få en liten munsbit. Värst är det när man käkar kyckling, vilket är Kosmos favorit. Då står han där mellan benen på en och koooollar och stryker/krafsar med tassen på benet, haha! Vill Kosmos ha ska Kosmos få!
Dock sjukt jobbigt plus att det känns ganska grisigt, så får nog bli lite tuffare mot honom..min bebis.


Haha sjukt dum han ser ut när det blänker sådär i pupillerna och han ser alldeles skelögd ut!




Men förstår dig... Vem kan motstå dom kattögonen? :D

Svar: Hihi inte jag i alla fall! Tur att han inte har lätt för att lägga på sig, då hade han varit smällfet vid det här laget :p
Whatsername

2014-09-07 // 09:01:09

ååå va söt..

Svar: Visst är han? :)
Whatsername

2014-09-07 // 13:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback