Tjuvstart

Denna helgen är jag helt ledig och veckan som kommer är fullsmockad med jobb, så det är bara nu som jag har tid att sätta upp adventsstjärnorna. Så igår kväll åkte de upp, hur mysigt som helst! Ute är det ju bara grått, blött och tråkigt så har ingen som helst julkänsla. Hoppas den smyger sig på så småningom.

Annars så? Var hemma från jobbet i två veckor, denna veckan var den första jag jobbade efter det. Var ju på vårdcentralen och tog blodprov för att se vad knölen på halsen är för något. And guess what, har inte fått svar än..i fredags när jag kom hem från jobbet så hade jag inte fått något brev, och då var det 11 dagar sen som jag var där. Ringde direkt, 10 minuter innan de gick hem för dagen. Och inte blev jag vettigare av det. Så jag hoppas verkligen att jag får svar under början av nästa vecka. Jag har liksom en stor jävla knöl på halsen, det ska fan inte behöva ta 2 veckor för att jag ska få reda på vad det är! Inte okej.

Nä, nu släpper jag det för stunden. Ska fortsätta njuta av min lediga helg och passa på att måla naglarna. Var ju säkert ett halvår sen jag gjorde det sist, haha!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback