Rynkiga pannor och dubbelhakor

På Skene Marten för några veckor sen så gick Agnes loss med min nya kamera och tog undefär en miljon kort på mig när vi väntade på käket vi hade beställt. Saken är den att jag brukar alltid vara den som tar kort, men det är sällan jag är med på kort själv. Så när det händer och jag kollar på korten så blir det alltid ett moment med "......ser jag ut sådär?!". Fullt av dubbelhakor, stora näsor, tjocka kinder, små ögon och konstiga ansiktsuttryck. Man kanske inte ser ut som när man tar en selfie på sig själv, trots allt. Men tycker det är ganska underhållande! För mig så gör inte det så mycket, för bruttan där nere  med ett kilo smink som sitter som en jävla hösäck är inte så pjåkig hon heller. Rockar ju dubbelhakan ganska bra, hahaha!
 
Underbett?
Ungefär såhär ser jag nog ut hela tiden, haha!
 
Grand Canyon avbildat i pannan.
Pinocchio, är det du?!
 



Haha du är så så söt så <3

Svar: Puss smulan <3
Whatsername

2014-11-08 // 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback