Ofrivilligt ledig

Har legat och vridit mig hela natten, och när alarmet ringde klockan 4 imorse så mådde jag inget vidare. Illamående, ont i bihålorna och febrig. Så jag sjukanmälde mig idag.
Sitter under en filt, äter Ipren, dricker te och kollar på naturfilm, och kommer fortsätta att göra det resten av dagen. Är ledig imorgon så ska minsann hinna bli frisk under dessa två dagarna innan det är dags för jobb resten av veckan. Annars åker jag och jobbar ändå.

Min sladd till kameran har varit spårlöst borta sen vi flyttade, men idag hittade jag den äntligen! Förde precis över lite mer än 700 bilder på datorn, bland annat från Lady Gaga, inflyttningsfesten osv. Ska sätta mig och sortera och organisera lite bland dem tänkte jag. Bra sjuksyssla!


Självklart är mina bebisar med och myser i soffan! ❤️ 




Fy vad tråkigt, krya på dig!

Svar: Tack!
Whatsername

2014-11-03 // 12:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback