Lördag

Olle och jag hade en riktig myskväll igår med film och massa onyttigt (mmmmh, julmust) och jag lyckades hålla mig vaken nästan hela filmen! 
Ikväll ska det komma hit lite grabbar och dricka bärs, så jag borde röja undan lite. Har ju varit hemma från jobbet i snart två veckor och det ser ut som fan! Plus att målaren har varit här också..det enda jag har orkat göra är att ställa möblerna på plats och lite så, men annars har jag inte fått mycket gjort. Otroligt jobbigt att inte ha någon ork eller energi.
Sen ikväll när killarna dricker öl så får väl jag sitta och spela The Sims i flera timmar. Har äntligen alla expansioner och prylpaket till The Sims 3, och även fast min dator är halvkass och laggar lite emellanåt när jag spelar så är jag helt lyrisk! Kan sitta och spela i evigheter.

Dags att börja fixa i vårat hem. Kanske kan få lite bilder på hur det ser ut här också, nu när det blivit så fint :)

Dålig mobilbild på resultatet av gårdagens målande.



Alltså! Måla något snyggt och skicka till mig så jag kan rama in det!

Svar: Lätt att jag vill göra! Säg bara vad du vill ha ;)
Whatsername

2014-11-16 // 13:55:41

Så duktig du är! :D

Svar: Tusen tack! :D
Whatsername

2014-11-20 // 08:57:41

pssst: finns de nån chans att man typ kan "lägga beställning" hos dig? (A)

Svar: Självklart! Har inte mycket tid över till sånt nuförtiden, men efter jul så :) släng bara iväg en detaljerad beställning så ska jag försöka fixa något fint :p
Whatsername

2014-11-20 // 08:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback