Hämbörgör

Hahaha jaaa..för ett tag sen så la jag ju upp bilder från när Agnes tjuvfotade mig på Skene Marten när vi satt och väntade på vårat käk. Inte nog med att hon knäppte hundra kort innan vi fick maten, utan även när jag satt där helt nypiercad och försökte äta en stor jävla hamburgare. Haha, kan ju vara det fulaste jag sett! Det gjorde ont och det var sjukt svårt att försöka trycka in en fet hambörgör i käften, så fick göra diverse grimaser för att få en liten bit mat. Jävligt kul att kolla på efteråt :D Besparar er de fulaste..
 
Note to self: försök inte käka hamburgare inom de närmsta 3 veckorna efter att du piercat medusa.
 
 
 
Hahaha, alltså vad hände här?!
Notera hur lång min lejonman har blivit. No fucking extensions :p
 



Wow, det såg gott ut!

Svar: Ja, det var riktigt gott! Synd att det var så svårt att äta bara, haha :)
Whatsername

2014-11-25 // 10:23:27

Super mumsigt :)

Svar: Ja, det var det verkligen :)
Whatsername

2014-11-25 // 10:28:33

Ditt hår är verkligen superfint! - Klicka gärna in och kika på mina julklappstips, du hittar länkarna till inläggen under min header!

Svar: Tack!
Whatsername

2014-11-26 // 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback