Fredag

God morgon!
Trött som tusan, har nog inte riktigt vaknat än. Har fått gå upp tidigt som sjutton hela veckan, dels har jag ju gått upp kl 4 för att se om jag klarar åka till jobbet eller inte, sen väntat till klockan 6 för att sjukanmäla mig, och sen slutligen så kommer målaren strax före 7 och börjar göra sitt. Innan så var det ockuperat i alla rum förutom sovrummet (haha skrev sövrummet först, jäkla bonne xD), så har gömt mig där inne och försökt kurera mig. Vilket har gått..sådär. Men nu är vardagsrummet och kattrummet klart, och oj oj oj så fint det är! Både Olle och jag är så jäkla nöjda! :D Och jag kan åtminståne ligga på sofflocket framför TVn under en filt och knapra Ipren. Alltid något :)
Hatar att vara sjuk och hemma från jobbet, klättrar på väggarna. Tänkte spela The Sims igår, men datorn har fått fnatt och kan inte läsa skivan. Vilket suger. Så vad gör jag nu? Skärmshoppar kanskeeeeehe heheheh ehehe e he. :)
 
Just nuuuu.
 
Såhär mysigt har kissarna och jag haft det i veckan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback