Filmkväll

Ikväll har vi en riktig myskväll och kollar på den förlängda versionen av The Hobbit: The Desolation of Smaug. Jag sov dock jävligt dåligt inatt (precis som resten av veckan), så får se hur länge jag håller mig vaken. Alltid samma visa när Olle och jag ska kolla på film - filmen tar lång tid att tanka ner, jag hinner bli trött, och när vi väl börjar titta så stensomnar jag 10 minuter in i filmen xD Kommer nog gå ännu fortare idag!
 





Förlängda versionen var så galet mycket bättre! Förstår inte att dom inte släpper hela alltet på en gång, precis som i LOTR-triologin är det mycket man missar som faktiskt är väsentligt till händelsen (TYP SOM ATT SARUMAN DÖR I TREAN?!) haha

Svar: Eller hur! Håller fullständigt med dig! Efter man har sett förlängda versionen och sen ser den "vanliga" så märker man verkligen hur mycket som fattas. Och att allting går ihop väldigt mycket bättre i den förlängda ^^
Whatsername

2014-11-09 // 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback