Födelsedagsfest.

Bilder från födelsedagsfest den 17 maj.
Eftersom jag fyllde år på en måndag i år så hade jag fest lördagen efter istället. Förra året hade jag ju kalas på dagen med typ en miljarrrd kakor, och sen fest senare på kvällen. Men kände att jag inte riktigt orkade ha en sån heldag i år, he he..börjar väl bli gammal.
Jag ställde fram kameran och ville att folk skulle ta kort med den, och kort blev det. Väldigt många till och med. Men man ser typ ingenting på något av dem, haha! Så jäkla suddiga. Så här kommer 5 stycken där man i alla fall fattar vad det är på bilden.
 
Fick supersnygga Motörheadshotglas av Agnes!
 
Mina fina tjejör!
 
Mupp // Rosa pantern! Oblandad..
Jag fick en slushymaker av Emma och vi försökte göra slush av rosa pantern några gånger under kvällen, men lyckaden inte riktigt. Hm, undrar varför ;p
 
Sen hamnade vi visst på vardagsrumsgolvet och lyssnade på musik. Och drack cider :)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback