Fina pållen!

Det har varit grått, regnigt, lerigt, blött och kallt hela dagen. Har mockat åt 13 hästar och fixat 21 påsar med hösilage i vinterjacka och töppeluva och funderat på hur många filtar jag skulle vira in mig i när jag kom hem, haha! Känns verkligen inte som att det är maj och bara 5 dagar kvar tills jag fyller 23. Hade dock ett sjukt bra ridpass på Prins i en kladdig paddock, så just nu känns det helt okej inför tävlingen på söndag! Han kändes så mjuk och fin i båda varven, var stundtals ren i tölten, kunde korta stunder jobba i form i traven och växlar inte över till korsgalopp lika ofta längre. Och när jag red igenom programmet (V5) så fattade han rätt galopp  klockrent från samlad skritt. Fina pålle!
 
Har sovmorgon imorgon så ska passa på att lyssna på heavy metal och städa hela kvällen. Så jävla underbart!
 
Tjoflöjt!
 
 
 
 
 
Bilder från Jóhann-träningen i mars.
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback