Sweden Rock Festival 2014

Nu är det en vecka sedan jag kom hem från mitt femte Sweden Rock, så det kanske är dags att vakna till liv och slänga upp lite bilder från årets bästa vecka!

Vi åkte som sagt ner redan på måndagen, och när vi kom fram på kvällen så hade det druckits ganska bra i husbilen. Blev såklart ganska överabitiösa glädjeskutt på parkeringen, vilket ledde till aj aj i högra vristen, haha..hur som helst så var det väldigt gött att slippa slänga upp ett tält och pumpa upp en luftmadrass när man kom fram, bara att parkera husbilen och fortsätta djupare in i dimman. Stackars Emma som körde ner och stå ut med oss, haha!
På tisdagen vaknade vi av att det ösregnade, vilket gjorde att husbilden kändes som att den var värd sin vikt i guld, typ. Som tur var så var det perfekt festivalväder resten av veckan, så det ska fanimig inte bli något klagande på regnet. Men som att det inte skulle räcka med aj aj i vristen så var det någon jäkla Robin som tog tag i min tunga (?!?!??!!) under tisdagskvällen med sina naglar (?!??!?!?) och drog utav helvete (!?!!?!?!) vilket gjorde ont som fan (!!!). Vem gör något sånt?! Hade en svullen och öm tunga resten av veckan. Och tänk om han hade några läskiga sjukdomar i naglarna. Usch.

Resten av veckan bestod mest av ett väldigt stort intag av alkohol, ett litet intag av mat, och festande med underbara människor. Och såklart en jäkla massa bra musik! Stött på en massa skumt folk och inhandlat tjusiga grejer.
 
Slut på flummigt skrivande, här kommer en bildbomb.
Jag tog nästan inte en enda bild (är så sjukt besviken på mig själv!) så alla bilderna är tagna från Facebook.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
353 dagar kvar till nästa Sweden Rock. Dags att börja tagga redan nu?



jag taggar redan :D hade så jävla kul!

Svar: Jag meeeed! Och hoppas på att det blir en fet jävla lineup nästa år! :D
Whatsername

2014-06-17 // 15:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback