Sweden Rock Festival 2014 #2

En andra sväng med bilder från årets Sweden Rock. Mina bilder, och det är väl ungefär såhär många bilder jag tog på hela festivalen haha! Alltså, åh..blir så jävla besviken på mig själv :( Tog inte en enda bild med mobilen. Den stendog på typ tisdagen, och jag orkade inte bry mig om att ladda den. Jävligt skönt att vara helt okontaktbar av omvärlden i en vecka, men mindre bra eftersom jag inte kunde ta kontakt med festivalmänniskor och de inte fick tag på mig. Jag hellre tar kort med mobilen än med kameran eftersom den är smidigare att ha med sig. Får helt enkelt skaffa en liten, billig skitkamera att ha med mig på partaj och fetivaler :D
 
Jag bakom ratten, väntar på att de sega skorstenarna ska bolma färdigt så vi kan åka iväääg!
 
Chauffören hela vägen ner!
 
 
 
 
Linslusen själv!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback