Studentfirande.

Uppe och skuttar över en timme tidigare än vad jag behöver. På fredag börjar jag äntligen jobba på Gekås igen, vilket betyder att jag får börja gå upp klockan 4 på morgonen..så tänkte att jag ska börja vänja mig vid tidiga morgnar denna veckan, och börjar lite försiktigt med halv 7 :p
 
Hur som helst. I lördags så åkte vi ner till Falkenberg för att fira två av Olles kusiner som hade tagit studenten i veckan. Det blev lite gött käk, några bärs, tårta, snask och sådär. Sen däckade jag så fort jag kom hem, tills Olle + kusiner kom hem till oss och skulle ha efterfest och rev ner halva köket, haha!
Gud vad jag saknar studenten! Lätt en av de roligaste dagarna i mitt liv. Men att det redan har gått 4 år sedan jag tog studenten är läskigt; vart fan tog tiden vägen?!
 
 
 



döskallarna kommer ifrån en butik i karlstad som heter partaj men det finns säkert sånna på internet;) Super snygga tycker jag! Och tofsarna hittade jag på jotex.se för där hade dom några :D kika där vettja ;D

Svar: Okej, då får jag spana vidare :D Och ska kolla Jotex! Ska försöka hitta någon mer butik som säljer lite mer detaljerade tofsar ^^
Whatsername

2014-06-23 // 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback