Tatuäringar.

Tog lite bilder på mitt ben idag för att skicka till Marrrrtin eftersom han glömde att ta kort när han var klar i fredags. Så, jag kan väl lika gärna lägga upp dem här också!
På bilderna är den oinsmörjd och lite torr. Den har börjat klia lite liite också, så det kommer nog börja flagna imorgon. Lätt jobbigaste delen i läkeprocessen! Det enda jag gör om dagarna (och nätterna) då är att tänka på att inte klia. Får gå omkring och banka på mig själv som en galning, haha!
 
Skallepär (visst är han snygg?!?!!) har fått lite mera skugga i ögonen och näsan, och så har det blivit skuggat runt om. Vill fortfarande fixa lite mer linjer i hänglåset. Sen så ska det skuggas ännu lite mer runt om så det hänger ihop bättre och inte ser ut som ett klotterplank, rosorna ska skuggas och sen ska vi lägga till en Acherontia lachesis, Death's-head hawkmoth. Ingen aning om vad de heter på svenska. Dödskallesvärmare? Kommer bli tjusigt som tusan!
 
 



Frääääänt

Svar: Ascooolt!
Whatsername

2014-07-31 // 15:46:37

så sjukt fin !

Svar: Tack så mycket fina du!
Whatsername

2014-08-11 // 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback