Tapetinspiration.

Nu har vi varit och kollat på lägenheten! Det var mycket som var bra; perkettgolv i vardagsrummet, glashällsspis, inbyggd ugn med micro, diskmaskin, två stycken klädkammare..men ett av väldigt få minus var att det var fruktansvärt fula tapeter! Riktigt gräsliga, till och med Olle tyckte att de var svinfula. Såg ut som att människan som valt dem fastnat någonstans på 90-talet. Usch. Så hela eftermiddagen har jag kollat på fina tapeter och drömt mig bort lite..inte för att vi har bestämt oss än, utan vi ska tänka på det och väga för- och nackdelar lite till. Men drömma bort kan man ju göra ändå :)
Lär dock inte kunna gå så wild and crazy med tapeterna eftersom det är en hyresrätt. Men vad tusan!
 
Oavsett om vi flyttar i oktober eller inte så behöver här rensas. Älskar att rensa! Och vårat förråd fullkomligt svämmar över av grejer. Vi får nog inte plats med en pryl till där nere, och då har vi typ dubblet så stort förråd än vad som är "normalt". Så resten av kvällen så ska jag slänga grejer som vi inte använder :)
 
 
 
 Bilder från DENNA och DENNA sidan.



Spännande! ska själv flytta i september, var och kollade på lägenheten för typ en vecka sedan och tack och lov hade paret som bor där nu precis vår smak så knappt något behöver göras om! Känns skönt då det kostar litegrann och jag gärna spenderar pengar på annat, hehe.. :D

Svar: Åh vad kul! Och fan vad skönt att det redan är snygga tapeter! Gaaanska mycket roligare att lägga pengar på annat vid en flytt ;)
Whatsername

2014-07-15 // 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback