Sleeping Beauty

Det är inte bara jag som blir helt utslagen av den här värmen. Mina katter ligger mest och väntar på att det ska bli kväll och svalt. Är inte riktigt van att se dem så, utan de brukar springa omkring som riktiga vildingar och vara allt annat än lugna.
Benjamin har såklart sin egna stil när han ligger och slaggar. Måste ju säga att han påminner lite om Sid från Ice Age, haha :)
 
 
 



det är olidligt varmt ute :(

Svar: Ja, det är det verkligen! :(
Whatsername

2014-07-24 // 17:25:59

Hahaha kopior ju

Svar: Haha, ja verkligen! :D
Whatsername

2014-07-24 // 23:06:05

haha så söt

Svar: Visst är han?! ;)
Whatsername

2014-07-24 // 23:13:36

Hahaha! Min katt Sid är döpt efter Sid i ice Age, eftersom han är så retarded hahaha. Själv fick jag värmeslag på jobbet idag och blev tungen fara hem :(

Svar: Hahaha, nähä?! Fan vad kul! xD Ja jag läste det, fyfan :( Denna värmen är fan inte nådig!
Whatsername

2014-07-27 // 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback