Pirates!

Det är så mycket tankar och idéer runt den nya lägenheten just nu! Kollar runt på tapeter, möbler, flyttips etc osv. Det är två och en halv månad kvar tills vi får den, men har redan börjat rensa i förråd, linneskåp och garderober på saker som vi inte använder. Härligt att vara ute i god tid :)
Idag när Emma var här så satt hon, jag och Olle och pratade om inflyttningsfesten och att Emma måste vara bartender på den eftersom hon kommer vara utbildad och allt. Självklart pratades det vidare på att vi måste skaffa ett barbord..vilket är något jag egentligen INTE vill ha i min (eum, vår) lägenhet. Tycker det osar 90-talet lika mycket som tapetbårderna i den nya hallen. Ser framför mig det där typiska IKEA-barbordet med tillhörande halvfula barstolar som ingen kommer använda och som bara kommer stå i ett hörn och ta upp plats, dels för att stolarna är jobbiga att ta sig upp och ner ifrån, och dels för att det är helt off från resten av festen. Men så googlade jag på barMÖBEL istället och fick idéer om en halvshabbig piratbar som är fylld till bredden med rom och cola. DET hade varit något! En barmöbel som ser ut att komma direkt från antingen en pub i Skottland, eller från en pirathamn i Västindien. Självklart ska den vara mörk, mystisk och se välanvänd ut. Och vara fylld med alla möjliga sorters alkohol så Emma kan blanda goda drinkar :D Tror det vankas en Tysklandsresa framöver!
 
Hurra! Vilken pixlig bild jag fick tag på!
 
Källor bild 1, bild 2, bild 3.
 
 



Kan va nåt!
Vad tror du om tyskland i samband med Gaga i sept?

Svar: Det låter som en väldigt rolig idé!
Whatsername

2014-07-12 // 20:57:26

IIIHIHIHIHIHIHhhhhhhhhhhhhhhh

Svar: :DDDDDDDDDDDDDDDD:D:D:D:D:D:Dd
Whatsername

2014-07-18 // 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback