Nytt - Black n' White.

När vi var i Kungsbacka i helgen så hade jag max 10 minuter på mig att kika inne på Indiska innan de stängde, men hann hitta både en lampskärm och en matta på rean. Fick båda två för typ 150 spänn, som hittat! Mattan går att ha utomhus och ska göra det lite mer mysigt ute på balkongen, och lampan får hänga i hallen och se cozy cozy ut. Det blir ju lite provosoriskt eftersom det bara är TVÅ månader kvar tills vi flyttar! Tjoho :D
 
Har för övrigt suttit ute på balkongen med tända ljus ikväll och bara njutit av kvällen, så himla skönt ute! Om det är någonting jag kommer sakna med den nya lägenheten så är det en stor balkong. Känns som att folket knappt kommer få plats att stå ute och bolma när vi har fest D:
 
 
 



Tänkte bara tipsa om min senaste tävling! 5 vinner varsitt pris :) Var gärna med:
http://www.adaras.se/tavling-salvequick-exfoliating-socks/

2014-07-30 // 02:17:59

Mysigt!

Svar: Tack, visst är det? :)
Whatsername

2014-07-30 // 20:48:32

Längtar efter att få se i eran nya lägenhet :D vi flyttar om en månad, tjooohooo :D

Svar: Vad kul att du gör det! :D Är såååå taggad på att börja fixa där! Vill bara flytta nu nu nu, haha. Så bilder lär komma :D Åh vad kul! Vad flyttar ni till? :)
Whatsername

2014-07-31 // 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback