Halvnaken.

Idag är det strålande sol och vaaarmt, och jag njuter av vädret inifrån. Är ledig hela helgen och har bestämt att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Förutom att jag har tvättid i eftermiddag så har jag ingenting planerat. Ska nog laga broccolisoppa, börja på en ny teckning, måla naglarna och sy fast min Motörhead-patch. Låter som en bra lördag! Olle kommer hem ikväll också, han har ju varit iväg uppe i Dalarna och jobbat i en vecka nu. När man tänker tillbaka så har tiden gått fort, men samtidigt har det varit så sjukt tråkigt att ha varit ensam och saknar honom jättemycket, så det ska bli skönt att han kommer hem igen! ...tills han åker tillbaka och jobbar om några dagar igen, haha. Tur att jag har mina katter! #crazycatlady
 
I alla fall. Idag är det så varmt ute så jag skuttar runt i bara t-shirt och trosor för att inte smälta bort. Får väl slänga på mig ett par shorts innan jag går ner till tvättstugan, kan ju bli ett litet awkward moment annars om man träffar på någon i trappuppgången. Hehe. Har på mig min nya Motörhead-tisha som är en av dem som jag köpte på Sweden Rock. Älskar den!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback