Gåshud!

Igår kväll släpptes den officiella trailern för The Hobbit: The Battle of the Five Armies. Jag hade inte tid att kolla försen nu ikväll, men det var verkligen värt att vänta på! AAAH vad jag längtar till december nu! Vill både se den och inte. Vill se den för att jag vet att den kommer vara grymt bra, men efter att man har sett den...så är Hobbit-triologin slut :( Buhu. Vill att den ska fortsätta i all oändlighet! Något som hade varit grymt hade varit om Peter Jackson och gänget hade gjort en serie baserad på Silmarillion. Det hade inte bara varit grymt, det hade till och med varit fantastiskt!
 



Det känns återigen som ett liv som avslutas, gaaaah! Kommer ihåg när LOTR-triologin avslutades, hela sista timmen var jag så inne att en människa hade kunnat dö bredvid mig utan att jag skulle märkt det. Slutet var magnifikt, men efteråt blev det ungefär som när jag såg mitt favoritband live första gången och dom gick av scenen. "var det allt?" D:

Svar: Haha åh, igenkänningsfaktor på det där!
Whatsername

2014-07-31 // 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback