Frozen.

Jag har faktiskt aldrig sett hela Frozen-filmen, utan har bara somnat till den så har sett kanske..halva? Jag har inte varit sådär supersugen att se klart hela, har tyckt att den verkar lite överskattad..men så råkade jag snubbla över denna videon på Youtube, och jag som är en sucker för Disneyfilmer och Disneylåtar föll ju såklart pladask! Har lyssnat på videon typ 100 gånger nu, tror våra grannar börjar bli lite trötta på mig, haha!
Anyways. Så, ikväll när jag börjar på Agnes teckning som hon har "beställt" så ska jag baske mig kolla/lyssna klart på hela filmen! Känns som att man måste sa sett den.
 
 
Och bara så ni vet, ungefär såhär vackert låter det när jag sjunger:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback