Fransar.

I helgen köpte jag en ny väska som jag har spanat in ett tag. Mina andra väskor är antingen trasiga eller ungefär 100 år gamla, så det behövdes verkligen en ny! Får se om jag pimpar den eller om den får vara som den är :)
 
 



Skitsnyggt!!

Svar: Tack :) :*
Whatsername

2014-07-31 // 15:48:07

sinnessjukt snygg väska!! #fringemaniac

Svar: Hihi, tack! :D
Whatsername

2014-08-01 // 15:49:36

Fyfan en sån väska vill jag ha :o Men tyvärr kan jag inte ha väska alls utan går runt med en ryggsäck där det står "I love punk rock" på. ;)

Svar: Gulligt ^^ ryggsäck är ju egentligen det bästa, hittar dock aldrig någon som jag gillar "/
Whatsername

2014-08-13 // 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback