Beach 2014!

Gekås vet verkligen hur de ska göda sin personal, haha! Idag tog jag med mig två stooora påsar med M&M, igår var det också två och någon dag förra veckan slank det också med två stycken. Så på mindre än en vecka har jag fått med mig nästan 2,5 KILO godis! Känner hur fettvalkarna växer as we speak. Men fan vad goda de är, man kan ju inte sluta äta när man väl har börjat! 
Fast, jag måste ju tillägga att jag inte har ätit, eller tänker äta, allting själv. I lördags var Emma väääldigt flitig med fingrarna i godisskålen, likaså Ollis. Och när jag tar hem så är det för att ge det till Olle :) sen att de står och ser goda ut och läskas kan väl inte jag hjälpa, höhö. Ännu värre blir det när man kommer hem hungrig från jobbet och inte orkar laga mat.

Det är alltså sånt som datumet har gått ut på som de inte får sälja, så det delas ut till personalen..




Haha fett gott :D jag har aldrig smakat M&Ms däremot :O

Svar: Jaaa, helt sjukt gott! Måste.sluta.äta.WHAAT?! Du mååste smaka någon gång! :D
Whatsername

2014-07-17 // 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback