141 dagar kvar!

Ikväll har Agnes och jag suttit och knepat och knåpat, räknat och dividerat fram och tillbaka. I flera månader har vi nämligen funderat på att hyra en husbil till årets Sweden Rock, och idag blev den äntligen bokad! Så från och med nu börjar nedräkningen! :D
Blir jävligt svårt att slå förra årets festival, hade en så sjukt kul vecka. Får hoppas att den blir minst lika rolig och galen!
 
iPhoneen är viktig, till och med på SRF.. // MMMMMHH! Vita bööönoooorr!
 
 Hahha, jag demonstrerar något roligt från kvällen innan! // No words needed.
 
 Åkte in till Sölvesborg och köpte världens godaste pizza. // Blir tatuerad av Emilia Lee. Det var så sjukt varmt den dagen, svettades som en gris.



Tror inte att jag har tid och råd att åka på sweden rock i år :(

Svar: Nej fan vad tråkigt "/ Vilka år har du varit där innan? :)
Whatsername

2014-01-18 // 18:52:28

Bara förra året. Hade velat se black sabbath och uriah heep i år (och en del andra). Såg sabbath i stockholm i november men alltid värt att se igen.

Svar: Okej, vart du nöjd med förra året då? ;) Klart man vill se dem igen! Tycker dock inte att line-upen är sådär dreglande bra i år, än sålänge i alla fall. Men det kan ju alltid ändra sig :) Så det är mest den fantastiska stämningen som jag åker dit för i år ^^
Whatsername

2014-01-19 // 13:00:21

Ja jag var jättenöjd, fint väder, bra band och trevligt sällskap :)

Svar: Kanon! Hoppas du kommer nästa år då :)
Whatsername

2014-01-20 // 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback