Onsdag.

Jag kom hem, käkade, däckade på soffan..och vaknade inte försen två timmar senare! Haha, vart försvann energin liksom?! Känns som att halva kvällen försvann och kommer nu behöva kuta runt som en virvelvind om jag ska hinna med allt som jag tänkt göra ikväll. Vill komma i säng i god tid, för imorgon ska jag till stallet tiiidigt och fixa med stallsysslorna, och sen så åker Madde och jag till Göteborg Horse Show! Vi ska bara gå på mässan, men ändå. Har inte varit där på typ 10 år så det ska bli sjukt kul.

Nu ska jag pyssla resten av kvällen och ha Jills veranda, Nashville på TVn i bakgrunden. Det handlar om Kristian Gidlund ikväll, vilket är både intressant och avskräckande. Det här med döden ger fortfarande en knut i magen och vissa TV-program, som till exempel 112 på liv och död, vägrar jag bara att kolla på ifall det skulle vara med någon som har fått en stroke. Kan kanske låta konstigt, men det skulle bara bli jobbigt helt enkelt.

Köket väntar på att bli uppröjt, baj baj!






fin!

Ha en fin dag! =)

2014-02-27 // 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback