Kattjävlar.

Igår kväll när jag gick och la mig så lämnade jag sovrumsdörren (som jag annars stänger om nätterna) öppen så katterna kunde få komma in och slagga i sängen om de ville. Benjamin var väldigt gosig och kurrade och sov nog större delen av natten i sängen. Men självklart så vet de små satygen när det är läge att jävas som mest; en och en halv timme innan mitt alarm skulle dra igång så började de att jama, springa omkring, hoppa på prassliga saker, skrapa på garderobdörren, vässa klorna på en korgstol.. Haha alltså, de måste ju göra det bara för att jävlas för inte går de till vardagsrummet och håller på, nej nej. Man ska vara så högljudd och galen som möjligt i sovrummet, speciellt när det sovs som göttigast.
 
Annars då? Ska iväg på ett möte lite senare och ska passa på att ringa lite samtal innan jag brummar iväg. Sen i eftermiddag ska jag till stallet i vanlig ordning och först hålla i en lektion och sen själv rida lektion på Prins. Fullt upp med andra ord, kul!
 
Grabbarna Grus spanar in fåglar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback